makinede bir sorun var .
4
●546
- 16-08-2008, 17:30:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.merhaba arkadaslar , basliğa ne yazacğımı bilemedim makineye saldırı oldu Rebbot attim ondan sonra makine geldi siteler açılmıyor httpd named mysqld restart attim onlar sağlam çalısıyor pleske panelede rahatlıkla girebiliyorum Boşta Ram da var Plesk hızlı ama siteler açılmıyor sayfa goruntulenemiyor yardımcı olursanız sevinirim kolay gelsin.
- 16-08-2008, 17:37:31verdiğiniz bilgilerle somut birşey söylememiz mümkün değil
root olarak sshye bağlanıp netstat -a komutunu çalıştırarak gelen isteklerin sayısına ve türüne göz atın - 16-08-2008, 17:39:23Reality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş yerindeyim şu an msne girmem mümkün değil 8-9 dan sonra bakabiliriz - 16-08-2008, 17:40:40peki teşekkürler aksam beklicemElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yardım edecek baska kimse yokmu ?
