• 16-08-2008, 17:30:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba arkadaslar , basliğa ne yazacğımı bilemedim makineye saldırı oldu Rebbot attim ondan sonra makine geldi siteler açılmıyor httpd named mysqld restart attim onlar sağlam çalısıyor pleske panelede rahatlıkla girebiliyorum Boşta Ram da var Plesk hızlı ama siteler açılmıyor sayfa goruntulenemiyor yardımcı olursanız sevinirim kolay gelsin.
  • 16-08-2008, 17:37:31
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    verdiğiniz bilgilerle somut birşey söylememiz mümkün değil

    root olarak sshye bağlanıp netstat -a komutunu çalıştırarak gelen isteklerin sayısına ve türüne göz atın
  • 16-08-2008, 17:38:30
    #3
    Elazığlı168 Msn ye gelebilirmisin 2 dk bakalım ?
  • 16-08-2008, 17:39:23
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Reality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elazığlı168 Msn ye gelebilirmisin 2 dk bakalım ?

    iş yerindeyim şu an msne girmem mümkün değil 8-9 dan sonra bakabiliriz
  • 16-08-2008, 17:40:40
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş yerindeyim şu an msne girmem mümkün değil 8-9 dan sonra bakabiliriz
    peki teşekkürler aksam beklicem

    yardım edecek baska kimse yokmu ?