Konu
makinede bir sorun var .
16-08-2008, 17:40:40
#5
Reality
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iş yerindeyim şu an msne girmem mümkün değil 8-9 dan sonra bakabiliriz
peki teşekkürler aksam beklicem
yardım edecek baska kimse yokmu ?