Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş yerindeyim şu an msne girmem mümkün değil 8-9 dan sonra bakabiliriz
peki teşekkürler aksam beklicem

yardım edecek baska kimse yokmu ?