merhaba arkadaslar , basliğa ne yazacğımı bilemedim makineye saldırı oldu Rebbot attim ondan sonra makine geldi siteler açılmıyor httpd named mysqld restart attim onlar sağlam çalısıyor pleske panelede rahatlıkla girebiliyorum Boşta Ram da var Plesk hızlı ama siteler açılmıyor sayfa goruntulenemiyor yardımcı olursanız sevinirim kolay gelsin.