• 28-06-2008, 09:17:59
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Günde 10 tane Centos & Cpanel kurmama rağmen 1 kac ay önce çok enterasan bir şeyle karşılaştım.

    1 VPS Müşterimin Makinesinde açılışinda çıkan yazı ;
    Herhangi bir sorun çıkarmıyor fakat benim bu yazıyı görmem sinirimi bozuyor.
    belki cpanel kurarken eksik kurmuştur. diye format atıp yeniden kurdum
    fakat nameserverlarını ekledikden sonra ilk reboot da çıkan mesaj aşağıdaki gibi çözüm önerilerinizi bekliyorum.

    This computer system is for authorized users only. Individuals using this system without authory or in excees of their outhority are subject to having all their activites on this system monitored and recorded or examined by any authorized person, including law enforcement, as system personel deem apprpiate. In the course of monitoring individuals improperly using the system or in the course of system maintenance, the activities of authorized users may also be monitored and recorded. Any material so recorded may be disclosed as appropriate. Anyone using this system consents to these terms.
  • 28-06-2008, 10:01:13
    #2
    /home/cpins/installd/motd burada bişeyler buldum
  • 28-06-2008, 10:09:43
    #3
    Sanırım işini görür;

    LINUXnet
  • 28-06-2008, 10:14:12
    #4
    SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım işini görür;
    LINUXnet
    dostum öncelikle ilgin için teşekkürler
    Keşke shell açılış olsa ama bu sunucu mesaj farklı
    Önemsiz birşey sadece uyarı amaçlı ve çözdüm zaten /home/cpins/installd/motd burayı silince o mesajda gözükmüyor artık
  • 28-06-2008, 10:15:01
    #5
    tam ben yazıcaktım
  • 28-06-2008, 10:28:32
    #6
    aslında oda yemedi yine mesaj cıkıyor sinir şey ya heryerden silsemde yine bir şekilde bu uyarı mesajını veriyor bıraktım kalsın böyle
  • 28-06-2008, 12:18:46
    #7
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında oda yemedi yine mesaj cıkıyor sinir şey ya heryerden silsemde yine bir şekilde bu uyarı mesajını veriyor bıraktım kalsın böyle
    Pes etmene gerek yok. Kullanım şartnamesi gibi birşey bu. Bırak çıksın bir zararı yok. Kendi halinde takılmış olur.

    Onu kaydediyoruz bunu saklıyoruz. Yasal birşey olursa bu sisteme hangi kullanıcı nasıl girdi çıktı kayıt altındadır. Ona göre aklını başına al ona göre iş yap bu işletim sistemiyle diyor
  • 28-06-2008, 12:38:10
    #8
    Tahsin ALTAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pes etmene gerek yok. Kullanım şartnamesi gibi birşey bu. Bırak çıksın bir zararı yok. Kendi halinde takılmış olur.
    Onu kaydediyoruz bunu saklıyoruz. Yasal birşey olursa bu sisteme hangi kullanıcı nasıl girdi çıktı kayıt altındadır. Ona göre aklını başına al ona göre iş yap bu işletim sistemiyle diyor
    Tahsin kardeş biliyorum uyarı mesajı ama göz zevkimi bozuyor
    Siliyorum yine ekleniyor
  • 28-06-2008, 12:40:40
    #9
    /home/cpins/installd/motd dosyasını aç içindekileri sil bir tane boşluk bırak kaydet görmezsin sanırım artık