DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında oda yemedi yine mesaj cıkıyor sinir şey ya heryerden silsemde yine bir şekilde bu uyarı mesajını veriyor bıraktım kalsın böyle
Pes etmene gerek yok. Kullanım şartnamesi gibi birşey bu. Bırak çıksın bir zararı yok. Kendi halinde takılmış olur.

Onu kaydediyoruz bunu saklıyoruz. Yasal birşey olursa bu sisteme hangi kullanıcı nasıl girdi çıktı kayıt altındadır. Ona göre aklını başına al ona göre iş yap bu işletim sistemiyle diyor