Ben Çözemedim Çözebilene +rep - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ben Çözemedim Çözebilene +rep
15
●
1.457
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
Ben Çözemedim Çözebilene +rep
1
2
28-06-2008, 22:25:42
#10
DHS
Tahsin ALTAY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
/home/cpins/installd/motd dosyasını aç içindekileri sil bir tane boşluk bırak kaydet
görmezsin sanırım artık
Yaptım onu yemiyor
hatta biraz daha ileri gittim rm -rf yaptım başka bir yerlerde gizli sanırım
29-06-2008, 00:38:35
#11
Tahsin ALTAY
/etc/motd içine baktın mı?
29-06-2008, 00:44:39
#12
DHS
oradada yok tahsin bakmadığım delik kalmadı
Yoksa yazarmıyım çözene rap rep diye
02-07-2008, 01:37:51
#13
Junkmail
/etc/issue ve /etc/issue.net dosyalarının içini kontrol edermisin, sanırım bunlar sorununu çözecektir.
02-07-2008, 09:48:01
#14
DHS
Şu anda boş vps olmadığından dolayı deneyemiyorum ancak 1 2 gün sonraya kalıyor deneriz müsait olunca ilgin için teşekkürler
03-07-2008, 10:57:18
#15
DHS
Junkmail adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
/etc/issue ve /etc/issue.net dosyalarının içini kontrol edermisin, sanırım bunlar sorununu çözecektir.
Teşekkürler Bugün deneme Fırsatı Buldum /etc/issue içerisindekini sildiğimiz zaman benim için sinir bozucu olan mesajdan kurtulmuş oluyormuşuz.
03-07-2008, 11:43:14
#16
Junkmail
Önemli değil, önemli olan işini görmesi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler