sadece osman beyden satın alınan sunucularda calışıyor diye. bi ibare geçmiş
benim sunucum osman beyden degil ama dedigim gibi ilk sürümde calışmadı şuanki sürümde sorunsuz calıştı.
bu arada osman bey yarım saat olmadı konuya yazalı biraz bekliyelim
86
●7.327