https://radore.com/blog/onemli-duyur...-duyurusu.html
1.35den sonra sunucuları power off yapmanız en sağlıklısı
Radore planlı bakım çalışması!!
8
●459
- 12-06-2018, 18:05:33
- 12-06-2018, 18:06:38Saat 1 de sunucularınızı POWER OFF konumuna getirmeniz önemle rica edilir.Bu gecede sıkıntı yaşamadan bitirelim artık.
- 12-06-2018, 18:46:47
- 13-06-2018, 02:09:33UPS/Aküler sisteme uzun süre enerji sağlaması için değil enerji kesildiğinde cihazlar etkilenmeden Jeneratörün devreye girmesi ve yine aynı şekilde Jeneratörden şebekeye geçerken cihazlara düzenli elektrik sağlaması için kullanılıyor.
MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-06-2018, 02:27:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1.45 te kapalı konuma geçtik zatenmyfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha fazla donanımlarımızı riske atamayız. Haftasonu da farklı dc üzerinden devam ediyoruz.. Artık yeter..