• 12-06-2018, 18:05:33
    #1
    https://radore.com/blog/onemli-duyur...-duyurusu.html


    1.35den sonra sunucuları power off yapmanız en sağlıklısı
  • 12-06-2018, 18:06:38
    #2
    Saat 1 de sunucularınızı POWER OFF konumuna getirmeniz önemle rica edilir.Bu gecede sıkıntı yaşamadan bitirelim artık.
  • 12-06-2018, 18:24:25
    #3
    Anlamadığım bir şey var UPS aküsü 20 dakikada nasıl bitebiliyor ?
  • 12-06-2018, 18:31:17
    #4
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadığım bir şey var UPS aküsü 20 dakikada nasıl bitebiliyor ?
    Dümen turizm
  • 12-06-2018, 18:32:56
    #5
    @Kodzer; @ParliamenT; aklınızda olsun
  • 12-06-2018, 18:46:47
    #6
    @PoyrazHosting; @iyibirhost; @IyibirNet; @Matuva; bilginize hocam.
  • 13-06-2018, 02:04:17
    #7
    Sunucular off konumda bekliyoruz çalışmanın bitmesini...
  • 13-06-2018, 02:09:33
    #8
    UPS/Aküler sisteme uzun süre enerji sağlaması için değil enerji kesildiğinde cihazlar etkilenmeden Jeneratörün devreye girmesi ve yine aynı şekilde Jeneratörden şebekeye geçerken cihazlara düzenli elektrik sağlaması için kullanılıyor.

    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadığım bir şey var UPS aküsü 20 dakikada nasıl bitebiliyor ?
  • 13-06-2018, 02:27:05
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Kodzer; @ParliamenT; aklınızda olsun
    1.45 te kapalı konuma geçtik zaten Daha fazla donanımlarımızı riske atamayız. Haftasonu da farklı dc üzerinden devam ediyoruz.. Artık yeter..