UPS/Aküler sisteme uzun süre enerji sağlaması için değil enerji kesildiğinde cihazlar etkilenmeden Jeneratörün devreye girmesi ve yine aynı şekilde Jeneratörden şebekeye geçerken cihazlara düzenli elektrik sağlaması için kullanılıyor.
Anlamadığım bir şey var UPS aküsü 20 dakikada nasıl bitebiliyor ?