myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Kodzer; @ParliamenT; aklınızda olsun
1.45 te kapalı konuma geçtik zaten Daha fazla donanımlarımızı riske atamayız. Haftasonu da farklı dc üzerinden devam ediyoruz.. Artık yeter..