• 03-04-2008, 18:32:23
    #1
    Evet arkadaşlar nasipse bir cs server kurucam ufak çapta arkadaşlar için aramızda oynamak için..2048 Net ile 36 kişilik veya 40 kişilik bir sunucu kurmam mümkünmü çok fazla kasma yaparmı? birde bu sunucuyu ikiye bölmek istiyorum yani biri maç serverı ve diğeri normal server olması için bu ikiye böldüğüm sistemin ikisini aynı anda nasıl aktif halde tutabilirim saygılar..
  • 03-04-2008, 19:00:26
    #2
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LidTasBilHiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar nasipse bir cs server kurucam ufak çapta arkadaşlar için aramızda oynamak için..2048 Net ile 36 kişilik veya 40 kişilik bir sunucu kurmam mümkünmü çok fazla kasma yaparmı? birde bu sunucuyu ikiye bölmek istiyorum yani biri maç serverı ve diğeri normal server olması için bu ikiye böldüğüm sistemin ikisini aynı anda nasıl aktif halde tutabilirim saygılar..
    1024 ile yapanlar 9-10'den sonra kasıyor diyorlardı
    en fazla 16 kurarsan ramin 1 gb üstü ve işlemcin sağlamsa olabilir
  • 03-04-2008, 19:00:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Windows makine üzerinemi kuracaksın :S
  • 05-04-2008, 13:18:37
    #4
    kuracağım makinada 6.0 dual core işlemci ve 2 gb ram var ayrıca işte hangisi daha sağlıklıysa onun üzerine kurucam linux veya win hangisini önerirsiniz ?
  • 05-04-2008, 14:30:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tabiki linux windows makinede pingler yüksek olur ... cs nin tadı linux da belli olur
  • 08-04-2008, 12:21:11
    #6
    tamam peki ozaman linux işletim sistemi üzerine kurayım artık ayrıca cs 1.5 kuruluyor sanırım linuxa birde şimdi ben bunu 3e bölebilirmiyim tek makina üzerinden yani 3 tane ayrı makina yerine tek makina üzerinden 3 tane ayrı sunucu işlevi yaptırabilirmiyim
  • 08-04-2008, 15:10:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bir sunucunun üzerine istedigin kadar cs server kurabilirsin tabiki makinenin ve hatıının kapasitesine göre
  • 08-04-2008, 16:51:34
    #8
    Evet gerekirse Pm at yardımcı olabilirim bu konuda sana