tamam peki ozaman linux işletim sistemi üzerine kurayım artık ayrıca cs 1.5 kuruluyor sanırım linuxa birde şimdi ben bunu 3e bölebilirmiyim tek makina üzerinden yani 3 tane ayrı makina yerine tek makina üzerinden 3 tane ayrı sunucu işlevi yaptırabilirmiyim