Evet arkadaşlar nasipse bir cs server kurucam ufak çapta arkadaşlar için aramızda oynamak için..2048 Net ile 36 kişilik veya 40 kişilik bir sunucu kurmam mümkünmü çok fazla kasma yaparmı? birde bu sunucuyu ikiye bölmek istiyorum yani biri maç serverı ve diğeri normal server olması için bu ikiye böldüğüm sistemin ikisini aynı anda nasıl aktif halde tutabilirim saygılar..