33 sitem yuklu var, toplu yedeklemeyi kendi yapiyor siz ayarlayabiliyosunuz kac gun araylan ve sat kacta yedeklemeyi yapsin, uzak ftp bacup ozlelliyi oldunu gormedim
Bu panel normalde ücretsiz de teknik destek kısmımı ücretli ?
Bu Basic Package felan destek içinmi ?
Normalde sınırsız kullanımı ücretsiz değilmi ?
Vps de hiç site yokken ne kadar ram felan harcıyor yormuyor dimi vps yeyi ?
Bireysel kullanım için bana göre en iyi control panellerinden birisidir. Kolay kurulumu ve sade arayüzü ile diğer panellerin bir adım önünde olduğunu düşünüyorum. Ayrıca ücretsiz olması da yakın zamanda çok tercih edilmesini sağlayacaktır.
Arayüzü
Hocam ücretsiz bu değilmi ?
Sanırım uzak ftp ye yedek almıyor! Sunucu içine yedek alıyor dimi ?
evet ücretsiz, sunucu içindeki sitelerin yedeklerini(sql, mail, ftp) her gün alıyor. dns ayarlaması yapmanıza gerek yok, domainin bulunduğu sağlayıcıdan dns manager üzerinden ip adresini vesta paneli kurduğunuz ip adresi ile değiştirin. Sonra vesta panel üzerinden domain ekleme işlemini yapın bu kadar.
evet ücretsiz, sunucu içindeki sitelerin yedeklerini(sql, mail, ftp) her gün alıyor. dns ayarlaması yapmanıza gerek yok, domainin bulunduğu sağlayıcıdan dns manager üzerinden ip adresini vesta paneli kurduğunuz ip adresi ile değiştirin. Sonra vesta panel üzerinden domain ekleme işlemini yapın bu kadar.
@ckuforum, halen kullanıyormusun vestayı. Mysql şişiyor filan diyorlar herhangi bir sıkıntı yaşadınmı. Birde 2gb ramlı bir sunucuda performans açısından sıkıntı yaşarmıyım.
Birde bu name server ayarlarını yaptığım halde herhangi bir sonuç alamıyorum.
@ckuforum, halen kullanıyormusun vestayı. Mysql şişiyor filan diyorlar herhangi bir sıkıntı yaşadınmı. Birde 2gb ramlı bir sunucuda performans açısından sıkıntı yaşarmıyım.
Birde bu name server ayarlarını yaptığım halde herhangi bir sonuç alamıyorum.
Ben 1 gb ramli vpsde 10 k site barındırıyorum.Şu ana kadar hiç sıkıntı olmadı.Mysql'de falanda sorun yok.
Dns içinde /edit/user/?user=admin kısmına girip alttan default dnsleri oluşturup sonra domainleri ekleyin.
Ben 1 gb ramli vpsde 10 k site barındırıyorum.Şu ana kadar hiç sıkıntı olmadı.Mysql'de falanda sorun yok.
Dns içinde /edit/user/?user=admin kısmına girip alttan default dnsleri oluşturup sonra domainleri ekleyin.
Hızlı cevap için teşekkürler. Default name serverleri belirledim. Mesala server1.r10.net üstüne kurulu server. name serverlerde ns1.r10.net ns2.r10.net natrodan nsleri giriyorum vestadanda domaini ekliyorum adres satırına r10.net yazıyorum sayfa bulunamadı diyor. Yani benim girdiğim name serverler hem name server hemde hosting olarak kullanmak istiyorum.
@ckuforum, halen kullanıyormusun vestayı. Mysql şişiyor filan diyorlar herhangi bir sıkıntı yaşadınmı. Birde 2gb ramlı bir sunucuda performans açısından sıkıntı yaşarmıyım.
Birde bu name server ayarlarını yaptığım halde herhangi bir sonuç alamıyorum.
Hızlı cevap için teşekkürler. Default name serverleri belirledim. Mesala server1.r10.net üstüne kurulu server. name serverlerde ns1.r10.net ns2.r10.net natrodan nsleri giriyorum vestadanda domaini ekliyorum adres satırına r10.net yazıyorum sayfa bulunamadı diyor. Yani benim girdiğim name serverler hem name server hemde hosting olarak kullanmak istiyorum.
İntodns.com burdan kontrol edebilir misiniz sitenizi daha yönlenmemiş olabilir ns'ler.Proxy ilede girip siteyi kontrol edin.
Adresi özelden atarsanız bende kontrol edebilirim.
İntodns.com burdan kontrol edebilir misiniz sitenizi daha yönlenmemiş olabilir ns'ler.Proxy ilede girip siteyi kontrol edin.
Adresi özelden atarsanız bende kontrol edebilirim.
Allah razı olsun hocam çok sağol sayende çözdük tekrardan çok teşekkürler. Çalışmalarında kolaylıklar dilerim hoşcakal.