Konu
Vesta Control Panelini Denediniz mi?
17-12-2014, 22:20:39
#11
serdarhan
ckuforum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bireysel kullanım için bana göre en iyi control panellerinden birisidir.
Kolay kurulumu
ve sade arayüzü ile diğer panellerin bir adım önünde olduğunu düşünüyorum. Ayrıca ücretsiz olması da yakın zamanda çok tercih edilmesini sağlayacaktır.
Arayüzü
Hocam ücretsiz bu değilmi ?
Sanırım uzak ftp ye yedek almıyor! Sunucu içine yedek alıyor dimi ?