ckuforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bireysel kullanım için bana göre en iyi control panellerinden birisidir. Kolay kurulumu ve sade arayüzü ile diğer panellerin bir adım önünde olduğunu düşünüyorum. Ayrıca ücretsiz olması da yakın zamanda çok tercih edilmesini sağlayacaktır.

Arayüzü







Hocam ücretsiz bu değilmi ?

Sanırım uzak ftp ye yedek almıyor! Sunucu içine yedek alıyor dimi ?