@ckuforum, halen kullanıyormusun vestayı. Mysql şişiyor filan diyorlar herhangi bir sıkıntı yaşadınmı. Birde 2gb ramlı bir sunucuda performans açısından sıkıntı yaşarmıyım.
Birde bu name server ayarlarını yaptığım halde herhangi bir sonuç alamıyorum.
Ben 1 gb ramli vpsde 10 k site barındırıyorum.Şu ana kadar hiç sıkıntı olmadı.Mysql'de falanda sorun yok.
Dns içinde /edit/user/?user=admin kısmına girip alttan default dnsleri oluşturup sonra domainleri ekleyin.