sistemmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabi türk bir girşimin TL para birimi ile satış yapması daha etik ama teknoloji alanında ne yazık ki TL nın pek kıymeti yok.
Teknoloji alt yapısındaki donanım ve gereç maliyetleri döviz üzerine. Bu yüzden bu tür girişimlerin satışları dolar ile yapılıyor.
Tabi söyle olması gerek, Ana Birim Dolar ve kullanıcının TL para birimi seçebilmeli.