sistemmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Panilinux a mail attım detaylı umarım dikkate alırlar kısaca güzel bir panel kullanıyoruz basit karışık değil
WHMCS modülü konusunda'da çalışmamız mevcut. Panilux geliştiricilerinden gerekli API dökümasyonunu talep ettik. İletildiğinde zaman bir modül için çalışmaya başlayacağız.