setrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paneli kurduk ve yeni sürüm yayınlandı..tekrar tekrar kurmak gerekecekmi sıfırdan? yoksa bir update gibimi olacak..
mit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni sürümü yayımladık, ancak yeniden kurulum yapmanız gerecek.

herhangi bir sorunda lütfen benimle iletişime geçmek çekinmeyin,
mustafa@panilux.com
Seoliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain dns ayarları yapılandırıldıgı halde

intodns.com dan sorguladıgımda nameserverlarda sorun oluşturmakta.



domain.com. A 10.0.0.2
ftp.domain.com. A 10.0.0.2
mail.domain.com. A 10.0.0.2
ns1.domain.com. A 10.0.0.2
ns2.domain.com. A 10.0.0.3
webmail.domain.com. A 10.0.0.2
imap.domain.com. CNAME mail.domain.com.
smtp.domain.com. CNAME mail.domain.com.
www.domain.com. CNAME domain.com.
domain.com. MX (10) mail.domain.com.
domain.com. NS ns2.domain.com.
domain.com. NS ns1.domain.com.


Not: ip adresleri ve domain temsilidir. host olarak açılan bir hesabın dns kayıtları bu şekilde.
WebnetMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba son zamanlarda takip ettiğim panellerden birisi.

Lakin böyle ufak çaplı sorunlarda yeniden kurulum yapma zorunluluğu tercih dışına itiyor.

Konuda da okuduğum kadarıyla domain ekleme sorunu devam ediyormuş.

Kesinlikle yerli yazılımcılara destek olma taraftarıyım ama böyle sorunlarda da günlerce çözülecek diye beklenicekse hiç bi espirisi kalmıyor.

Arkasında desteği olmayan free panelleri yılladır kullanan biri olarak, bu durumları üzülerek takip ediyorum..

Umarım sorunlar kısa zamanda çözülür,takipteyim.
WebnetMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@mit; durum nedir acaba?

Sorunlar devam ediyormu?
panel kurulumunda son adımda kırdınız mutlumusunz gıbı bır ıbare çıkıyor ve kurulum tamamlanmıyor çözumu nu bılen var mı acaba