yeni:
https://www.r10.net/site-amp-server-a...li-olurmu.html
------------------------------------------------------------------------
KONU ÇÖZÜLDÜ.
Arkadaşlar, sabahtan beri kafayı yicem. Başım ağrıyor artık.
Firma adını belirtmeyeceğim şuan için.
Godaddyde yer alan bir sitemi nslerini değiştirmeden önce reseller hesabımda önce hesabı açtım ve aldığım önceki yedekleri yükledim ayarlamaları reseseller admin ile yaptım.
Sonra godaddy den nsleri değiştirdim.
firmanın 4 ns si vardı.
ben 2 ns girdim.
Girdiğim nsler 15 dk içinde güncelendi.
sonra siteyi kontrol ettim. cgi-sys/defaultwebpage.cgi/ diye bir klasöre yönlendirdi. tam url hatrılamıyorum. mutlaka bilirsiniz bu hatayı..
sonra durumu ilettim.
kendilerinde bunun çıkmadığını açabildiklerni yazdılar. hatta bir de ekran görüntüsü eklediler.
ben bundan sonra bu hata sayfayını bile göremedim. tamamiyle site açılmıyor.
sunucu bulunamadı yazıyor. tüm cacheleri sildim bilgisayarımdan.
onlarca arkadaşıma sordum site açılıorrmu diye hayır dediler.
şimdi ben bu işi anlamadım.
15 dk nsler başarılyla değişti. ama site açılmıyor.
9 10 saat oldu. Güya hiç aksaklık olmadan siteyi taşıyacaktık.
Host yetkilerleri özellikle nsleri değiştirmeden siteyi taşıyalım demişti.
şimdi diğer bütün siteleri taşırken de böyle bir aksaklılğın olacakmı diye sorduğumda eve olabilir diyorlar.
yurtdışı hostta taşırken yarım saate taşıdım hiç de aksaklık olmuyordu..
Aldatılıyor muyum?
12
●1.748
- 03-01-2014, 01:08:15shellcinizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal midir hocam.
aksaklık olmaması için ne yapmak gerekiyor peki? - 03-01-2014, 01:09:02Üyeliği durduruldunslerinizde düzenleme yapılırsa sorun düzelir
- 03-01-2014, 01:10:29shellcinizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben nsleri en son goddadyden firmanın tüm nslerini ekleyerek düzenledim
ns1 ns2 ns3 ns4 ekli şuan. ve aktif.
benim ne yapmam gerekiyor.
firmanın yapması gereken nedir? nslerde düzenleme derken tam olarak nedir acba yapılamsı gerken? - 03-01-2014, 01:11:55Üyeliği durdurulduşimdi nsleri düzenlemiş olabilirsiniz ama o nslerde ipler doğru girilimi nsler firayamı ait yoksa özel nsmi kullanıosunuz bunlara bakmak lazım
- 03-01-2014, 01:15:02shellcinizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nsler bizim değil firmanın kendi nsleri..
böyle bir şey mantıken uygunmudur.
nsler aktif ve domaine baktığmda o firmada görünüyor.
ping attığımda
"Ping request could not find host xxxxxxxx.com Please ched try again." diyor
Kendileri girebiliyormuş.
vtunnel ktunnelle girmişler ve ekran görüntüsü attılar.
ama facede arkadaşlara soruyorum onlar bile açılamdığını söylüyor.
sorun da dns cachedir beklemek lazım diyorlar..
yani anlamadığm ya hiç açılmaması gerekiyor ya herkeste açılmaası gerekmiyor mu? - 03-01-2014, 01:16:25Üyeliği durduruldutabiki nsler yonlendiği zaman her yerde açılması gerekir ama dediğim gibi halledilmez bi sorun değil bu incelemek lazım