• 03-01-2014, 01:04:11
    #1
    yeni:
    https://www.r10.net/site-amp-server-a...li-olurmu.html

    ------------------------------------------------------------------------
    KONU ÇÖZÜLDÜ.

    Arkadaşlar, sabahtan beri kafayı yicem. Başım ağrıyor artık.

    Firma adını belirtmeyeceğim şuan için.

    Godaddyde yer alan bir sitemi nslerini değiştirmeden önce reseller hesabımda önce hesabı açtım ve aldığım önceki yedekleri yükledim ayarlamaları reseseller admin ile yaptım.

    Sonra godaddy den nsleri değiştirdim.
    firmanın 4 ns si vardı.
    ben 2 ns girdim.

    Girdiğim nsler 15 dk içinde güncelendi.

    sonra siteyi kontrol ettim. cgi-sys/defaultwebpage.cgi/ diye bir klasöre yönlendirdi. tam url hatrılamıyorum. mutlaka bilirsiniz bu hatayı..

    sonra durumu ilettim.

    kendilerinde bunun çıkmadığını açabildiklerni yazdılar. hatta bir de ekran görüntüsü eklediler.

    ben bundan sonra bu hata sayfayını bile göremedim. tamamiyle site açılmıyor.

    sunucu bulunamadı yazıyor. tüm cacheleri sildim bilgisayarımdan.

    onlarca arkadaşıma sordum site açılıorrmu diye hayır dediler.

    şimdi ben bu işi anlamadım.

    15 dk nsler başarılyla değişti. ama site açılmıyor.

    9 10 saat oldu. Güya hiç aksaklık olmadan siteyi taşıyacaktık.

    Host yetkilerleri özellikle nsleri değiştirmeden siteyi taşıyalım demişti.

    şimdi diğer bütün siteleri taşırken de böyle bir aksaklılğın olacakmı diye sorduğumda eve olabilir diyorlar.

    yurtdışı hostta taşırken yarım saate taşıdım hiç de aksaklık olmuyordu..
  • 03-01-2014, 01:06:17
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Nedir site adresi?
  • 03-01-2014, 01:06:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bu olay tamamiyle nsler ile alakalıdır
  • 03-01-2014, 01:08:15
    #4
    shellcinizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu olay tamamiyle nsler ile alakalıdır

    normal midir hocam.

    aksaklık olmaması için ne yapmak gerekiyor peki?
  • 03-01-2014, 01:09:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    nslerinizde düzenleme yapılırsa sorun düzelir
  • 03-01-2014, 01:10:29
    #6
    shellcinizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nslerinizde düzenleme yapılırsa sorun düzelir

    ben nsleri en son goddadyden firmanın tüm nslerini ekleyerek düzenledim
    ns1 ns2 ns3 ns4 ekli şuan. ve aktif.

    benim ne yapmam gerekiyor.
    firmanın yapması gereken nedir? nslerde düzenleme derken tam olarak nedir acba yapılamsı gerken?
  • 03-01-2014, 01:11:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    şimdi nsleri düzenlemiş olabilirsiniz ama o nslerde ipler doğru girilimi nsler firayamı ait yoksa özel nsmi kullanıosunuz bunlara bakmak lazım
  • 03-01-2014, 01:15:02
    #8
    shellcinizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi nsleri düzenlemiş olabilirsiniz ama o nslerde ipler doğru girilimi nsler firayamı ait yoksa özel nsmi kullanıosunuz bunlara bakmak lazım

    nsler bizim değil firmanın kendi nsleri..

    böyle bir şey mantıken uygunmudur.

    nsler aktif ve domaine baktığmda o firmada görünüyor.

    ping attığımda
    "Ping request could not find host xxxxxxxx.com Please ched try again." diyor

    Kendileri girebiliyormuş.
    vtunnel ktunnelle girmişler ve ekran görüntüsü attılar.

    ama facede arkadaşlara soruyorum onlar bile açılamdığını söylüyor.


    sorun da dns cachedir beklemek lazım diyorlar..

    yani anlamadığm ya hiç açılmaması gerekiyor ya herkeste açılmaası gerekmiyor mu?
  • 03-01-2014, 01:16:25
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tabiki nsler yonlendiği zaman her yerde açılması gerekir ama dediğim gibi halledilmez bi sorun değil bu incelemek lazım