şimdi nsleri düzenlemiş olabilirsiniz ama o nslerde ipler doğru girilimi nsler firayamı ait yoksa özel nsmi kullanıosunuz bunlara bakmak lazım
nsler bizim değil firmanın kendi nsleri..
böyle bir şey mantıken uygunmudur.
nsler aktif ve domaine baktığmda o firmada görünüyor.
ping attığımda
"Ping request could not find host xxxxxxxx.com Please ched try again." diyor
Kendileri girebiliyormuş.
vtunnel ktunnelle girmişler ve ekran görüntüsü attılar.
ama facede arkadaşlara soruyorum onlar bile açılamdığını söylüyor.
sorun da dns cachedir beklemek lazım diyorlar..
yani anlamadığm ya hiç açılmaması gerekiyor ya herkeste açılmaası gerekmiyor mu?