yeni:
https://www.r10.net/site-amp-server-a...li-olurmu.html ------------------------------------------------------------------------
KONU ÇÖZÜLDÜ.
Arkadaşlar, sabahtan beri kafayı yicem. Başım ağrıyor artık.
Firma adını belirtmeyeceğim şuan için.
Godaddyde yer alan bir sitemi nslerini değiştirmeden önce reseller hesabımda önce hesabı açtım ve aldığım önceki yedekleri yükledim ayarlamaları reseseller admin ile yaptım.
Sonra godaddy den nsleri değiştirdim.
firmanın 4 ns si vardı.
ben 2 ns girdim.
Girdiğim nsler 15 dk içinde güncelendi.
sonra siteyi kontrol ettim.
cgi-sys/defaultwebpage.cgi/ diye bir klasöre yönlendirdi. tam url hatrılamıyorum. mutlaka bilirsiniz bu hatayı..
sonra durumu ilettim.
kendilerinde bunun çıkmadığını açabildiklerni yazdılar. hatta bir de ekran görüntüsü eklediler.
ben bundan sonra bu hata sayfayını bile göremedim. tamamiyle site açılmıyor.
sunucu bulunamadı yazıyor. tüm cacheleri sildim bilgisayarımdan.
onlarca arkadaşıma sordum site açılıorrmu diye hayır dediler.
şimdi ben bu işi anlamadım.
15 dk nsler başarılyla değişti. ama site açılmıyor.
9 10 saat oldu. Güya hiç aksaklık olmadan siteyi taşıyacaktık.
Host yetkilerleri özellikle nsleri değiştirmeden siteyi taşıyalım demişti.
şimdi diğer bütün siteleri taşırken de böyle bir aksaklılğın olacakmı diye sorduğumda eve olabilir diyorlar.
yurtdışı hostta taşırken yarım saate taşıdım hiç de aksaklık olmuyordu..