• 22-10-2010, 22:35:23
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Şimdi asıl mesele şu. Nereye açacağımı bilemedim. Aşağıdaki bilgiler ışığında bu sitenin ortalama satış fiyatı ne olacaktır?

    Sitem : http://www.postakusu.com/
    Konular: 65,468,
    Mesajlar: 212,871,
    Üyeler: 72,341
    Günlük tekil hit : 2k - 3k
    Çoğul hit : 5k - 6k
    Günde ortalama : 100 yeni üye ( sadece download linklerine üye olmak zorunlu. Diğer yerler açık )
    Adsense banı var diğer reklam getirilerini istemedim açıkçası. Çünkü güvenebilir birşey yok.
    vbulletin lisanslı
  • 22-10-2010, 22:36:40
    #2
    Lisansla 400 TL.
  • 22-10-2010, 22:39:14
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Atalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisansla 400 TL.
    yani db + site işleri 200 tl ediyor. doğru mu anlıyorum ?
  • 22-10-2010, 22:40:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    en az 1500 - 2000 TL eder arkadas sacmalamıs ve bu en az rakam
  • 22-10-2010, 22:43:48
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    açıkçası bu kadar değer edeceğini de sanmıyorum ama diğer fiyatta biraz az geldi.
  • 22-10-2010, 23:01:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    site öften pöften şeyler ile doldurulmadı ise 1500-2000 eder en az emin olabilirsin.
  • 22-10-2010, 23:03:05
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yok. öften pöften şeylerimiz yokta bu durgun piyasada bilmiyorum bu kadar fiyata alıcısı çıkarmı diye
  • 22-10-2010, 23:06:00
    #8
    zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en az 1500 - 2000 TL eder arkadas sacmalamıs ve bu en az rakam
    Sen çok akıllı fiyat verdiğini mi zannediyorsun ? Millete saçmalamış falan diyorsun?
    Arkadaş konu açmış site fiyatını araştırıyor ama sen tutup maksat muhabbet olsun 2 çift laf çarpıyım konu dağılsın hevesindemisin ?
    "ADSENSE BANI" var diyor... Bak Altını Çizdim 1.500 - 2.000 TL'den bahsediyorsun. Olabilir fiyat ver ama kimseyi rencide etmeye hakkın yok. Herkes istediği fiyatı verir. Arkadaş kafasına yatan fiyata satar. Oke..
    R10'da daha önceden böyle aşağılamalara izin verilmiyordu. Ama bu aralar nedense konuların yüzde 70 inde böyle Silver ve Gold üyelik alan arkadaşlar bir ezim ezim ezme hevesinde arkadaşları. Lütfen biraz saygı ve sevgi çerçevesinde hareket edelim.

    Burada bir aile gibi olduğumuzu düşünerek hareket edelim.
    Rica ediyorum.
  • 22-10-2010, 23:08:08
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    oXZiJeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen çok akıllı fiyat verdiğini mi zannediyorsun ? Millete saçmalamış falan diyorsun?
    Arkadaş konu açmış site fiyatını araştırıyor ama sen tutup maksat muhabbet olsun 2 çift laf çarpıyım konu dağılsın hevesindemisin ?
    "ADSENSE BANI" var diyor... Bak Altını Çizdim 1.500 - 2.000 TL'den bahsediyorsun. Olabilir fiyat ver ama kimseyi rencide etmeye hakkın yok. Herkes istediği fiyatı verir. Arkadaş kafasına yatan fiyata satar. Oke..
    R10'da daha önceden böyle aşağılamalara izin verilmiyordu. Ama bu aralar nedense konuların yüzde 70 inde böyle Silver ve Gold üyelik alan arkadaşlar bir ezim ezim ezme hevesinde arkadaşları. Lütfen biraz saygı ve sevgi çerçevesinde hareket edelim.

    Burada bir aile gibi olduğumuzu düşünerek hareket edelim.
    Rica ediyorum.
    konu dağılmasın arkadaşlar lütfen. Siz de bir fikrinizi söylerseniz iyi olur.