Konu
PHP
Bak - Karar ver - Cevap yaz
22-10-2010, 22:39:14
#3
Postakusu
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Atalay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lisansla 400 TL.
yani db + site işleri 200 tl ediyor. doğru mu anlıyorum ?