en az 1500 - 2000 TL eder arkadas sacmalamıs ve bu en az rakam
Sen çok akıllı fiyat verdiğini mi zannediyorsun ? Millete saçmalamış falan diyorsun?
Arkadaş konu açmış site fiyatını araştırıyor ama sen tutup maksat muhabbet olsun 2 çift laf çarpıyım konu dağılsın hevesindemisin ?
"
ADSENSE BANI" var diyor... Bak Altını Çizdim

1.500 - 2.000 TL'den bahsediyorsun. Olabilir fiyat ver ama kimseyi rencide etmeye hakkın yok. Herkes istediği fiyatı verir. Arkadaş kafasına yatan fiyata satar. Oke..
R10'da daha önceden böyle aşağılamalara izin verilmiyordu. Ama bu aralar nedense konuların yüzde 70 inde böyle Silver ve Gold üyelik alan arkadaşlar bir ezim ezim ezme hevesinde arkadaşları. Lütfen biraz saygı ve sevgi çerçevesinde hareket edelim.
Burada bir aile gibi olduğumuzu düşünerek hareket edelim.
Rica ediyorum.