Bildirgeç'i Satıyorum
24
●2.263
- 26-04-2010, 16:54:24Satış açık artırma kuralları gereği dmrts adlı kullanıcıya kaldı. Çeşitli nedenlerden dolayı satışı iptal ettim. Bu nedenler benim tarafımdan oluşmuştur.
- 26-04-2010, 16:58:10Sorunun maddi olmadığını açıklamıştım. -itrader doğal hakkınız.dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2010, 17:09:29İyi misin arkadaşım sen ,Keyfine göre satış yapıp keyfine göre satışı iptal etme hakkın mı var senin..Bildirgecin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teklif veriyor, Kazanıyor. Bu durumda zorunlu olarak , Bak heceleyerek söylüyorum zo-run-lu olarak satmak zorundasın! Bunun ne iptali vardır ne de başka bi' şeyi..
Eğer böyle çocukca durumlar yaşatacaksanız , Girmeyin R10 'a.. Benimde çok başıma geldi daha önce , Siteye teklif veriyorum ki kendi aklımdaki projemi gerçeleştirmek , ona bağlı olan diğer projeleride canlandırmak için.. Bu sefer karşı taraf arızalı olunca , Herşey suya düşüp biter gibi bitiyor! - 26-04-2010, 17:27:36Bu satışın iptali hakkında, Gerekli şikayetimi bildirdim... https://www.r10.net/sikayetim-var/619...ayetciyim.html