• 26-04-2010, 16:54:24
    #19
    Satış açık artırma kuralları gereği dmrts adlı kullanıcıya kaldı. Çeşitli nedenlerden dolayı satışı iptal ettim. Bu nedenler benim tarafımdan oluşmuştur.
  • 26-04-2010, 16:56:12
    #20
    arkadaş satışı iptal etti, hoşgörü gösterdiğim yok kelime oyunlarına girmeyelim. - itrader kullanıcam, insanlar ciddi olsunlar biraz. 3 kuruş paralara vakit çalmasınlar.
  • 26-04-2010, 16:57:36
    #21
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş satışı iptal etti, hoşgörü gösterdiğim yok kelime oyunlarına girmeyelim. - itrader kullanıcam, insanlar ciddi olsunlar biraz. 3 kuruş paralara vakit çalmasınlar.
    ver kardeş bencede.
  • 26-04-2010, 16:58:10
    #22
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş satışı iptal etti, hoşgörü gösterdiğim yok kelime oyunlarına girmeyelim. - itrader kullanıcam, insanlar ciddi olsunlar biraz. 3 kuruş paralara vakit çalmasınlar.
    Sorunun maddi olmadığını açıklamıştım. -itrader doğal hakkınız.
  • 26-04-2010, 17:09:29
    #23
    Bildirgecin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunun maddi olmadığını açıklamıştım. -itrader doğal hakkınız.
    İyi misin arkadaşım sen ,Keyfine göre satış yapıp keyfine göre satışı iptal etme hakkın mı var senin..

    Teklif veriyor, Kazanıyor. Bu durumda zorunlu olarak , Bak heceleyerek söylüyorum zo-run-lu olarak satmak zorundasın! Bunun ne iptali vardır ne de başka bi' şeyi..

    Eğer böyle çocukca durumlar yaşatacaksanız , Girmeyin R10 'a.. Benimde çok başıma geldi daha önce , Siteye teklif veriyorum ki kendi aklımdaki projemi gerçeleştirmek , ona bağlı olan diğer projeleride canlandırmak için.. Bu sefer karşı taraf arızalı olunca , Herşey suya düşüp biter gibi bitiyor!
  • 26-04-2010, 17:27:36
    #24
    Bu satışın iptali hakkında, Gerekli şikayetimi bildirdim... https://www.r10.net/sikayetim-var/619...ayetciyim.html
  • 26-04-2010, 17:30:36
    #25
    Valla olmadı işte. Bende o zaman 3 liralık sitem olsun 2 lira verilsin iptal edeyim olmaz ama