• 25-04-2010, 14:32:41
    #10
    Xlnzr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site açılmıyor
    girişte herhangi bir sorun yaşamıyorum. Tekrar deneyin.
  • 25-04-2010, 14:49:58
    #11
    url silindi konumundaki sunucu bulunamıyor. diyor site sabahtan beri.
  • 25-04-2010, 15:48:23
    #12
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.bildirgec.in konumundaki sunucu bulunamıyor. diyor site sabahtan beri.
    Hocam host şirketiyle bağlantıya geçiyorum hemen.
  • 25-04-2010, 17:09:26
    #13
    site adsenseden banlı sanırım reklamlar görünmüyor.
  • 25-04-2010, 17:13:13
    #14
    asikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site adsenseden banlı sanırım reklamlar görünmüyor.
    Ban felan yok hocam. Lütfen daha dikkatli bakınız.
  • 25-04-2010, 17:14:30
    #15
    Aradığınız sayfa kaldırılmış, adı değişmiş veya geçici bir süre için kullanılamıyor olabilir.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Lütfen bunları deneyin:

    Sayfanın adresini Adres çubuğuna yazdıysanız, doğru yazdığınızdan emin olun.

    googleads.g.doubleclick.net giriş sayfasını açın ve istediğiniz bilgilere erişmenizi sağlayacak bağlantıları arayın.
    Başka bir bağlantıyı denemek için Geri düğmesini tıklatın.
    Internet'te bilgi aramak için Ara'yı tıklatın.



    HTTP 400 - Bozuk İstek
    Internet Explorer
  • 25-04-2010, 17:15:50
    #16
    açılmıyor
  • 25-04-2010, 17:47:12
    #17
    asikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradığınız sayfa kaldırılmış, adı değişmiş veya geçici bir süre için kullanılamıyor olabilir.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Lütfen bunları deneyin:

    Sayfanın adresini Adres çubuğuna yazdıysanız, doğru yazdığınızdan emin olun.

    googleads.g.doubleclick.net giriş sayfasını açın ve istediğiniz bilgilere erişmenizi sağlayacak bağlantıları arayın.
    Başka bir bağlantıyı denemek için Geri düğmesini tıklatın.
    Internet'te bilgi aramak için Ara'yı tıklatın.



    HTTP 400 - Bozuk İstek
    Internet Explorer
    Host şirketiyle ilgili bir sorun galiba, yetkili kişiye ulaşmaya çalışıyorum. Site ile ilgili herhangi bir sorun bulunmamaktadır.
  • 26-04-2010, 15:04:46
    #18
    site bana kaldı, msn den görüşelim