Sorunun maddi olmadığını açıklamıştım. -itrader doğal hakkınız.
İyi misin arkadaşım sen ,Keyfine göre satış yapıp keyfine göre satışı iptal etme hakkın mı var senin..
Teklif veriyor, Kazanıyor. Bu durumda
zorunlu olarak , Bak heceleyerek söylüyorum
zo-run-lu olarak satmak zorundasın! Bunun ne iptali vardır ne de başka bi' şeyi..
Eğer böyle çocukca durumlar yaşatacaksanız , Girmeyin R10 'a.. Benimde çok başıma geldi daha önce , Siteye teklif veriyorum ki kendi aklımdaki projemi gerçeleştirmek , ona bağlı olan diğer projeleride canlandırmak için.. Bu sefer karşı taraf arızalı olunca , Herşey suya düşüp biter gibi bitiyor!