• 29-04-2009, 20:33:00
    #1
    www.askerdik.biz

    Üyelerin askerlik anılarılarını yazabielcek bir blog oluşturmaya en müsait alan adı. Zamanında yaparız düşüncesi alınmış iyi bir alan adı, ancak bir sürü projeye girişince vazgeçmek durumunda kaldım.

    Fiyatı: 250
  • 29-04-2009, 21:12:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    proje yapsan bu fiyata satamazdın zaten
  • 29-04-2009, 21:16:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/site-satisi/11617...-okuyunuz.html

    Alıntı
    "Sitenizi satılığa çıkarırken aşağıdaki şablona uymanız gerekmektedir. Bu şablona uymayan konular kural 2 çerçevesinde silinecek ve konuyu açan 1 gün süreyle banlanacaktır."
    Şablona Göre Konuyu Editlerseniz İyi Olur.Aksi Taktirde Banlanabilirsiniz.
  • 29-04-2009, 22:33:46
    #4
    Reichberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.askerdik.biz
    Üyelerin askerlik anılarılarını yazabielcek bir blog oluşturmaya en müsait alan adı. Zamanında yaparız düşüncesi alınmış iyi bir alan adı, ancak bir sürü projeye girişince vazgeçmek durumunda kaldım.
    Fiyatı: 250
    Bu ne şimdi ? Site bile çıkmıyor hostu kurulmuş bırakılmış yani sadece domain 250 tl ' ye satılık öyle mi ?
  • 29-04-2009, 23:34:01
    #5
    İyisi mi siz ilanımı silin. Buraya ilan verdiğime pişman oldum.
  • 29-04-2009, 23:40:26
    #6
    Hocam iyide site açılmıyor ,site hakkında hiçbir bilgi verilmemiş, bölüm kuralına göre konu açılmamış.

    E bunların hiçbiri yerine getirilmemiş tabiki olumsuz yorum alacaksın. Kurallara göre düzenlersen konuyu pişman olmuyacaksın inanki .
  • 29-04-2009, 23:51:07
    #7
    Reichberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyisi mi siz ilanımı silin. Buraya ilan verdiğime pişman oldum.
    Domain satış bölümünde kurallara göre açık arttırma başlat o zamanda çok olumlu cevap alırsın 2 iletin var belki bilmeyebilirsin ben zaten ona birşey söylemiyorum bilmemek değil öğrenmemek ayıp ama domain bu 250 tl direk olarak istemek birde site olarak satmaya kalkıp boş domain vermek olmaz yoksa inan ki güzel domain
  • 30-04-2009, 00:47:34
    #8
    Alan adı satış bölümü olduğunu farketmemiştim. 2 tane kocaman reklam banner'ının arasında kalan şablon uyarısı iletisini de farketmedim. Fakat bunun üzerine gelen mesajlar sonrasında ilanımın silinmesi ricasını tekrarlıyorum.

    Alan adının iyi olduğunun ben de farkındayım. Ancak bir proje geliştirmeden her sene alan adı ücreti ödemek de bir külfet. Alırken satarım diye de almamıştım.
  • 30-04-2009, 21:40:37
    #9
    Başlığın silinmesini rica ettim. Buranın denetçisi, admini yok mu?