Hocam iyide site açılmıyor ,site hakkında hiçbir bilgi verilmemiş, bölüm kuralına göre konu açılmamış.

E bunların hiçbiri yerine getirilmemiş tabiki olumsuz yorum alacaksın. Kurallara göre düzenlersen konuyu pişman olmuyacaksın inanki .