Alan adı satış bölümü olduğunu farketmemiştim. 2 tane kocaman reklam banner'ının arasında kalan şablon uyarısı iletisini de farketmedim. Fakat bunun üzerine gelen mesajlar sonrasında ilanımın silinmesi ricasını tekrarlıyorum.

Alan adının iyi olduğunun ben de farkındayım. Ancak bir proje geliştirmeden her sene alan adı ücreti ödemek de bir külfet. Alırken satarım diye de almamıştım.