• 24-05-2021, 10:45:21
    #1
    Merhaba site yaptırmak istiyorum. Site domain ve bilgileri benim istediğim olacak. Adsense onayı alınacak gmail falan benim bilgilerim ile siteyi kurup onay aldıracak birini arıyorum ilgilenenler yazabilir mi. Fiyat bilgisi ve ne kadar süreceğini konusunda bilgi verirseniz sevinirim. Ödeme adsense onayı geldikten site teslim edilirken yapılacaktır.
  • 24-05-2021, 10:50:44
    #2
    1 ay Önce üye olmuşsunuz hocam işi teslim ve adsense onayı geldikten sonra ödeme yapacağınızı söylüyorsunuz ve ticaret puanınız sıfır. Kusura bakmayın ama kimse bu ticarete yanaşmaz. İnşallah istediğinizi bulursunuz.
  • 24-05-2021, 10:50:54
    #3
    pm iletildi
  • 24-05-2021, 10:51:05
    #4
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Ne sitesi tam olarak
  • 24-05-2021, 10:52:50
    #5
    Pm gönderilmiştir...
  • 24-05-2021, 11:05:54
    #6
    mantarmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay Önce üye olmuşsunuz hocam işi teslim ve adsense onayı geldikten sonra ödeme yapacağınızı söylüyorsunuz ve ticaret puanınız sıfır. Kusura bakmayın ama kimse bu ticarete yanaşmaz. İnşallah istediğinizi bulursunuz.
    Adsense onayı için en az 1 ay süre geçmesi lazım, ki bu durumda bu şartlarda kimse 1 ay bekler mi bilmiyorum.
  • 24-05-2021, 11:22:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ketçap, mayonez de olsun mu ? Abi 1 aylık üyesin adam gelecek sana site kuracak adsense onayı alacak ondan sonra ödeme yapacaksın. Makaleleri falan da kuran kişi girecek herhalde.
    Öyle birini bulursan getir de beraber ....
    Sizin gibiler yüzünden iş yapmak istemiyoruz.
  • 24-05-2021, 13:37:39
    #8
    Ofisika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ketçap, mayonez de olsun mu ? Abi 1 aylık üyesin adam gelecek sana site kuracak adsense onayı alacak ondan sonra ödeme yapacaksın. Makaleleri falan da kuran kişi girecek herhalde.
    Öyle birini bulursan getir de beraber ....
    Sizin gibiler yüzünden iş yapmak istemiyoruz.
    ben buraya ticaret yapmak için girmedim site kurma google adsense hakkında bilgi almak için r10 kullanıyorum herhangi birşeyde satmıyorum satmıcam da ticaret puanım 5 sene sonrada sıfır olur büüyk ihtimalle. zaten yazıda demişim ilgilenenler yazsın dedim ilgilenmiyorsan niye yazıyorsun