Ketçap, mayonez de olsun mu ? Abi 1 aylık üyesin adam gelecek sana site kuracak adsense onayı alacak ondan sonra ödeme yapacaksın. Makaleleri falan da kuran kişi girecek herhalde.
Öyle birini bulursan getir de beraber ....
Sizin gibiler yüzünden iş yapmak istemiyoruz.