Ketçap, mayonez de olsun mu ? Abi 1 aylık üyesin adam gelecek sana site kuracak adsense onayı alacak ondan sonra ödeme yapacaksın. Makaleleri falan da kuran kişi girecek herhalde.
Öyle birini bulursan getir de beraber ....
Sizin gibiler yüzünden iş yapmak istemiyoruz.
ben buraya ticaret yapmak için girmedim site kurma google adsense hakkında bilgi almak için r10 kullanıyorum herhangi birşeyde satmıyorum satmıcam da ticaret puanım 5 sene sonrada sıfır olur büüyk ihtimalle. zaten yazıda demişim ilgilenenler yazsın dedim ilgilenmiyorsan niye yazıyorsun