• 07-12-2008, 00:00:33
    #1
    Yanimda devamli calisacak bir webmaster ariyorum kendimde bu islerden anliyorum fakat vaktim yok acikcasi cok buyuk bir butcemde yok cok buyuk beklentileri olanlar okumasin...

    * Yapilacak site html ile olacak.
    * Genelde bi urun satis sitesi olacak mesela bi fotografcinin cinin urunlerini ve fiyatlarini sergileyebilecegi bir site olacak.(alisveris sitesi degil sadece tanitim)Ama basit bir kisisel sitede olabilir 4 sayfalik sadece burada o siteyi 1 saatte yapacak insanlar oldugunu dusunuyorum.
    * Site icin en fazla 15 ytl en az 10 ytl veririm ama devamli bir is ortagi ariyorum yani isteyenler icin devamli bir gelir kaynagi olabilir.
    * Sadece bir kisi ile calisacagim referanslari olanlar oncelikli olacaktir pm atarak yada buradan irtibata gecebiliriz.
  • 07-12-2008, 00:09:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok ilginç
  • 07-12-2008, 00:11:03
    #3
    yorum yapin demedim ama arkadas dikkatli okumamis galiba...
  • 07-12-2008, 00:15:50
    #4
    sen 15 ytl ye ne yaptırıyorsun ?

    konu mu attırıyorsun kardeşim. site yaptırıyorsun. en az 150 ytl cebinden çıkar.
  • 07-12-2008, 00:16:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    şakamısın sen? kategorinin yeri burası değil. dikkat et konu açtığın kategorilere, ilginç diyende olur şakamısın diyende olur..

    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen 15 ytl ye ne yaptırıyorsun ?

    konu mu attırıyorsun kardeşim. site yaptırıyorsun. en az 150 ytl cebinden çıkar.
    Arkadaşımız, ücretsiz yapabilecek demek yerine, üç beş kuruş verebilirim demiş. bu yönde, eğerki başkasından alıp 50 100 lira 10 20 ytl'ye yaptırıcam diye uraşan bi üye değilse çok güzel taktir ettim.
  • 07-12-2008, 00:17:18
    #6
    bence ayda en az 2 iş vericeksen olabilir. mükemmel kazanç kapısı fakat beraber çalışırsak sigortada isterim.
  • 07-12-2008, 00:17:39
    #7
    seçmece diyende olur
  • 07-12-2008, 00:18:11
    #8
    benim fiyatim bu isteyen alir isteyen almaz zorla mi yaptiriyorum konuyu yanlis yere acitigim icin ozur dilerim ilgili arkadaslar tasirsa sevinirim
  • 07-12-2008, 00:21:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    terran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence ayda en az 2 iş vericeksen olabilir. mükemmel kazanç kapısı fakat beraber çalışırsak sigortada isterim.
    yok yok sen şakasın..