• 07-12-2008, 00:23:31
    #10
    hayır ben bir şakaya dahil olmak isteyen bir şakacıyım.

    metalfun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok yok sen şakasın..
  • 07-12-2008, 00:23:32
    #11
    Bu yorumlar cok gereksiz kurallarda fiyat alt limit imi var? Ilgileniyosaniz cevap yazin dedik masallah eksi sozlukcu arkadaslarin hepsi burada herhalde
  • 07-12-2008, 00:24:43
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konunun maxigeyiğe taşınmasını talep ediyorum!
  • 07-12-2008, 00:25:01
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun maxigeyiğe taşınmasını talep ediyorum!
    +1 dostum.
  • 07-12-2008, 00:30:20
    #14
    ilgilenenler sadece pm atsin arkadaslar
  • 07-12-2008, 00:32:52
    #15
    pardon konuyu dağıtıcam ama gold üyelikte pm kutusu kaç mesaj alıyordu acaba?
  • 07-12-2008, 00:34:58
    #16
    parayı peşin mı ödiceksin acaba
  • 07-12-2008, 00:37:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    çocuğun konusunu arazi oldu..
    lütfen konuyu değiştirmiyelim.
    bu arada gold kotası 400 sanırım tam bilmiyorum..
    umarım bulursun öyle bi vatandaş yalnız r10da herkese güvenme
  • 07-12-2008, 01:19:04
    #18
    ya parayı peşin mi vereceksin yoksa 10 ay vade falanmı yapmayı planlıyorsun