şakamısın sen? kategorinin yeri burası değil. dikkat et konu açtığın kategorilere, ilginç diyende olur şakamısın diyende olur..

RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen 15 ytl ye ne yaptırıyorsun ?

konu mu attırıyorsun kardeşim. site yaptırıyorsun. en az 150 ytl cebinden çıkar.
Arkadaşımız, ücretsiz yapabilecek demek yerine, üç beş kuruş verebilirim demiş. bu yönde, eğerki başkasından alıp 50 100 lira 10 20 ytl'ye yaptırıcam diye uraşan bi üye değilse çok güzel taktir ettim.