• 28-01-2021, 04:19:30
    #28
    Maşallah. Tüm varımizi yogumuzu satsak belki o kadar çıkar da benim böyle bir girisime atilabilmem için muhtemel şartlarım arkadaşlarında dediği gibi gelirin garantisi yatırım amortisine kadar noterde onaylanmali değeri kadar mal ipotek gösterilmeli ve aynı sektörde herhangi bir girişim ve çalışmama sözleşmesi imzalanmali vs aklımda deli sorular uçuştu ..
  • 28-01-2021, 04:20:13
    #29
    Yarın gün içinde gelen mesajlara dönüş yapmaya çalışacağım 7 de kalkmam lazım uyumam gerekiyor, ilgi gösteren ve iyi dileklerini ileten herkese teşekkür ederim. Gerçekten alıcı olan arkadaşlar sorularınızı özel mesaj yoluyla iletebilirsiniz. Belirttiğim gibi alıcı ve satıcıyı riske etmeyecek konulara sadece cevap vereceğim.

    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan baya misafir üye konuyu takip ediyor, forum dışı iletişim adresiniz yok zaten. Kim bilir ne söylemek istiyorlardır :d
    Forum dışı bilerek iletişim adresi vermedik. Burada en azından mesaj yazanın geçmişini görebiliyoruz Öbür türlü kim tarafından yazıldığı belli olmayan mesajların ardı arkası kesilmezdi

    Ayrıca filippaya gerek kalmadan r10'da satabileceğimize inancımız tam
  • 28-01-2021, 04:34:22
    #30
    kvp
    helpful
    Maşallah diyelim, Allah nazarlardan saklasın 🧿😊
  • 28-01-2021, 04:37:44
    #31
    Emeğin karşılığı bu olsa gerek, hayırlı satışlar. Tek merak ettiğim Türkçe site olup olmaması
  • 28-01-2021, 04:39:20
    #32
    MATRIX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın gün içinde gelen mesajlara dönüş yapmaya çalışacağım 7 de kalkmam lazım uyumam gerekiyor, ilgi gösteren ve iyi dileklerini ileten herkese teşekkür ederim. Gerçekten alıcı olan arkadaşlar sorularınızı özel mesaj yoluyla iletebilirsiniz. Belirttiğim gibi alıcı ve satıcıyı riske etmeyecek konulara sadece cevap vereceğim.



    Forum dışı bilerek iletişim adresi vermedik. Burada en azından mesaj yazanın geçmişini görebiliyoruz Öbür türlü kim tarafından yazıldığı belli olmayan mesajların ardı arkası kesilmezdi

    Ayrıca filippaya gerek kalmadan r10'da satabileceğimize inancımız tam
    Emin olun her türlü satılır. Fiyat gayet uygun. Bu projeyi ciddi oranda geliştirebilme potansiyele sahip birisi satın alırsa 5 ay da verdiği parayı çıkartır
  • 28-01-2021, 04:52:52
    #33
    Allah bereket versin.

    Ben günlük 3 lirayla devam....
  • 28-01-2021, 05:21:05
    #34
    Hayırlı olsun
  • 28-01-2021, 07:39:02
    #35
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bereket versin.

    Ben günlük 3 lirayla devam....
    Görüyorum ve arttırıyorum Aylık 3 lirayla devam

    Konu sahibine gelecek olursak maşallahınız var. Umarım emeğinizin karşılığını alır ve istediğiniz ticareti en sorunsuz şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
  • 28-01-2021, 09:02:28
    #36
    detaylı bilgi pm alabilir miyiz