Yarın gün içinde gelen mesajlara dönüş yapmaya çalışacağım
7 de kalkmam lazım uyumam gerekiyor, ilgi gösteren ve iyi dileklerini ileten herkese teşekkür ederim. Gerçekten alıcı olan arkadaşlar sorularınızı özel mesaj yoluyla iletebilirsiniz. Belirttiğim gibi alıcı ve satıcıyı riske etmeyecek konulara sadece cevap vereceğim.
Şuan baya misafir üye konuyu takip ediyor, forum dışı iletişim adresiniz yok zaten. Kim bilir ne söylemek istiyorlardır :d
Forum dışı bilerek iletişim adresi vermedik. Burada en azından mesaj yazanın geçmişini görebiliyoruz

Öbür türlü kim tarafından yazıldığı belli olmayan mesajların ardı arkası kesilmezdi
Ayrıca filippaya gerek kalmadan r10'da satabileceğimize inancımız tam