MATRIX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın gün içinde gelen mesajlara dönüş yapmaya çalışacağım 7 de kalkmam lazım uyumam gerekiyor, ilgi gösteren ve iyi dileklerini ileten herkese teşekkür ederim. Gerçekten alıcı olan arkadaşlar sorularınızı özel mesaj yoluyla iletebilirsiniz. Belirttiğim gibi alıcı ve satıcıyı riske etmeyecek konulara sadece cevap vereceğim.



Forum dışı bilerek iletişim adresi vermedik. Burada en azından mesaj yazanın geçmişini görebiliyoruz Öbür türlü kim tarafından yazıldığı belli olmayan mesajların ardı arkası kesilmezdi

Ayrıca filippaya gerek kalmadan r10'da satabileceğimize inancımız tam
Emin olun her türlü satılır. Fiyat gayet uygun. Bu projeyi ciddi oranda geliştirebilme potansiyele sahip birisi satın alırsa 5 ay da verdiği parayı çıkartır