Benim 1 mesajım olsa ve satış yapmaya kalksam r10'u yeni keşfettim diyelim.
5-10 mesajı var diye insanları yerin dibine koymayın.
Siz öyle dersiniz adam sizden daha dürüsttür.
Satılık Domainler
16
●1.004
- 16-09-2008, 23:55:34MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende sana gülüyorum mesela



Sen r10da alışveriş yapmaya başlamadan önce olumlu itraderinmi vardı ? Sende sıfırdan başladın bende bu adamda umarım saçmaladığının farkındasındır kolay gele
- 16-09-2008, 23:58:32konu yine dağılmış sanırım. birkaç *********** yüzünden herkes zan altında kalıyor sanırım. ama arkadaş telefon numarasına kadar vermiş ki bu fiyatları verecek birisi işini sağlama alır ve verilerini toplar ki herhangi bir olumsuz durumda savcılık yolu gözükebilsin. güzel domainler var hayırlı satışlar dilerim...
adit : konu yanlış yerde sanırım. site var diyorsunuz ama domain bazında açık arttırma açmışsınız.kolay gelsin... - 17-09-2008, 00:22:03Yönetimdeki kardeşlerimden özür dilerim, aynı bölümde bir kaç domain içeriği görünce buraya açmayı uygun gördüm.
Tekrardan özür dilerim arkdaşlar, taşıbilirseniz sevinirim. - 17-09-2008, 02:04:24Kişisel görüşüm; İtrader Feedback oranı alışveriş olması halinde %80-90 altındaysa sakıncalı bakılabilir. Ayrıca İtrader'i -0- olan birinden alışveriş elbette yapılır ama ödemede yada alışverişin konu olduğu şeyin tesliminde temkinli davranılır. Sonuçda bu kişisel bir olay. İsteyen temkinli davranır isteyen davranmaz. Güven meselesi. Birde şöyle birşey var, suni itrader'da yapan oluyordur tahminim. İtrader herşey değildir.