Tüm yorumlarınıza gülüyorum
Bkz. R10.Net 'te İtrader eklentisi boşuna eklenmemiş değil mi ? İtraderi olmayan adamdan hiçkimsenin alışveriş yapabileceğini sanmıyorum, çünkü nedir, neyin nesidir tanımıyoruz etmiyoruz. Ama 5+ 'lı itraderli birisi En azından %80 güvenilir birisi gözükür. Benim ilk mesajımda söylemek istediğim; Arkadaşın profildeki özellikleri ile yapmak istediği satışı zor yapmasıdır... Yinede sizlere hayırlı satışlar

. Saygılarımla...
Bende sana gülüyorum mesela



Sen r10da alışveriş yapmaya başlamadan önce olumlu itraderinmi vardı ? Sende sıfırdan başladın bende bu adamda umarım saçmaladığının farkındasındır kolay gele