Kişisel görüşüm; İtrader Feedback oranı alışveriş olması halinde %80-90 altındaysa sakıncalı bakılabilir. Ayrıca İtrader'i -0- olan birinden alışveriş elbette yapılır ama ödemede yada alışverişin konu olduğu şeyin tesliminde temkinli davranılır. Sonuçda bu kişisel bir olay. İsteyen temkinli davranır isteyen davranmaz. Güven meselesi. Birde şöyle birşey var, suni itrader'da yapan oluyordur tahminim. İtrader herşey değildir.