500 Hitli site - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
500 Hitli site
13
●
946
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Dijital Alışveriş
Site Satışı
500 Hitli site
1
2
14-09-2008, 23:04:25
#1
kaan60
Ortalama 500 hitli tckimlikno.tr.gg
ne kadar verirseniz burdan açık arttırma yapabilirim
eğer uygun bir fiyat verilirse
buyrun
14-09-2008, 23:06:24
#2
cagatay_55
sayac vb var mi ?
15-09-2008, 00:11:47
#3
obscure
kaan60 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ortalama 500 hitli tckimlikno.tr.gg
ne kadar verirseniz burdan açık arttırma yapabilirim
eğer uygun bir fiyat verilirse
buyrun
madem açık artırma var, hatta uygun bir fiyat verilirse satıyorsun, başlıkta niye "bedava" yazıyor?
15-09-2008, 00:17:25
#4
RocK
Üyeliği durduruldu
obscure adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
madem açık artırma var, hatta uygun bir fiyat verilirse satıyorsun, başlıkta niye "bedava" yazıyor?
Heralde sitenin üstüne bize parada verecek onu soruyor
15-09-2008, 00:23:33
#5
MaxidaTa
site bedava site.yani domain beleş host beleş.Beleş beleş açmış hit yapmış satmak istiyo arkadaş.
ARKADAŞIM ŞABLONA UY
https://www.r10.net/site-satisi/11617...-okuyunuz.html
15-09-2008, 00:25:17
#6
MrZero
Üyeliği durduruldu
obscure adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
madem açık artırma var, hatta uygun bir fiyat verilirse satıyorsun, başlıkta niye "bedava" yazıyor?
Başlık çelişkili gelebilir ancak free site oldugundan sanırım arkadaş böyle bir başlık seçmiş.
@kaan60 şablona göre konuyu açmanı oneririm. hit kaynagını gosterirsen 15 ytl benden.
15-09-2008, 00:30:31
#7
kaan60
Evet arkadaşlar aynen öyle site bedava-sitem den o yüzden bende yanlış anlaşılır diye düzeltmek istedim ama editleyince başlık değişmedi
15-09-2008, 00:35:46
#8
MaxidaTa
kaan60 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet arkadaşlar aynen öyle site bedava-sitem den o yüzden bende yanlış anlaşılır diye düzeltmek istedim ama editleyince başlık değişmedi
Arkadaşım şablona göre konunu editlersen çok iyi olur.Yoksa birazdan yönetici arkadaşlar konuyu kapatıcak
15-09-2008, 00:39:14
#9
kaan60
arkadaşım konuyu kapatın lütfen iyi ki bir yanlışlık yaptık yöneticeye sesleniyorum lütfen kapatırmısınız konuyu.İlk defa site satışı açtık çattık insanlara ya
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler