• 14-09-2008, 23:04:25
    #1
    Ortalama 500 hitli tckimlikno.tr.gg

    ne kadar verirseniz burdan açık arttırma yapabilirim

    eğer uygun bir fiyat verilirse

    buyrun
  • 14-09-2008, 23:06:24
    #2
    sayac vb var mi ?
  • 15-09-2008, 00:11:47
    #3
    kaan60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama 500 hitli tckimlikno.tr.gg
    ne kadar verirseniz burdan açık arttırma yapabilirim
    eğer uygun bir fiyat verilirse
    buyrun
    madem açık artırma var, hatta uygun bir fiyat verilirse satıyorsun, başlıkta niye "bedava" yazıyor?
  • 15-09-2008, 00:17:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    obscure adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem açık artırma var, hatta uygun bir fiyat verilirse satıyorsun, başlıkta niye "bedava" yazıyor?
    Heralde sitenin üstüne bize parada verecek onu soruyor
  • 15-09-2008, 00:23:33
    #5
    site bedava site.yani domain beleş host beleş.Beleş beleş açmış hit yapmış satmak istiyo arkadaş.

    ARKADAŞIM ŞABLONA UY

    https://www.r10.net/site-satisi/11617...-okuyunuz.html
  • 15-09-2008, 00:25:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    obscure adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem açık artırma var, hatta uygun bir fiyat verilirse satıyorsun, başlıkta niye "bedava" yazıyor?
    Başlık çelişkili gelebilir ancak free site oldugundan sanırım arkadaş böyle bir başlık seçmiş.

    @kaan60 şablona göre konuyu açmanı oneririm. hit kaynagını gosterirsen 15 ytl benden.
  • 15-09-2008, 00:30:31
    #7
    Evet arkadaşlar aynen öyle site bedava-sitem den o yüzden bende yanlış anlaşılır diye düzeltmek istedim ama editleyince başlık değişmedi
  • 15-09-2008, 00:35:46
    #8
    kaan60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar aynen öyle site bedava-sitem den o yüzden bende yanlış anlaşılır diye düzeltmek istedim ama editleyince başlık değişmedi
    Arkadaşım şablona göre konunu editlersen çok iyi olur.Yoksa birazdan yönetici arkadaşlar konuyu kapatıcak
  • 15-09-2008, 00:39:14
    #9
    arkadaşım konuyu kapatın lütfen iyi ki bir yanlışlık yaptık yöneticeye sesleniyorum lütfen kapatırmısınız konuyu.İlk defa site satışı açtık çattık insanlara ya