madem açık artırma var, hatta uygun bir fiyat verilirse satıyorsun, başlıkta niye "bedava" yazıyor?
Başlık çelişkili gelebilir ancak free site oldugundan sanırım arkadaş böyle bir başlık seçmiş.
@kaan60 şablona göre konuyu açmanı oneririm. hit kaynagını gosterirsen 15 ytl benden.