kaan60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet arkadaşlar aynen öyle site bedava-sitem den o yüzden bende yanlış anlaşılır diye düzeltmek istedim ama editleyince başlık değişmedi
Arkadaşım şablona göre konunu editlersen çok iyi olur.Yoksa birazdan yönetici arkadaşlar konuyu kapatıcak