Orange adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
konunun içerisi hep p.m atarmısın ile dolu ..
site adresini yazsan aslında bu kadar da P.M ya da Ö.M isteyen olmazdı .
hem bir alıcının ciddi olabilmesi için o site adresini görmesi ve gerekli incelemeleri yapması gerekir diye düşünüyorum ..
bana P.M atmasanda olur .. Bu kadar P.M isteyen arkadaşlardan illa ki bir tanesi siteyi satın almak isteyecektir .

Hayırlı satışlar . sadece konu ne kadar da kirlenmemiş diye baktım ama 5 sayfa P.M isteme ile ilgili ..
