Orange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM'ler Atıldı.
Ciddi alıcılar istese zaten 50 tane pm atmak zorunda kalmazdım
ciddi alıcı mı ?? ..

konunun içerisi hep p.m atarmısın ile dolu ..
site adresini yazsan aslında bu kadar da P.M ya da Ö.M isteyen olmazdı .
hem bir alıcının ciddi olabilmesi için o site adresini görmesi ve gerekli incelemeleri yapması gerekir diye düşünüyorum ..

bana P.M atmasanda olur .. Bu kadar P.M isteyen arkadaşlardan illa ki bir tanesi siteyi satın almak isteyecektir .

Hayırlı satışlar . sadece konu ne kadar da kirlenmemiş diye baktım ama 5 sayfa P.M isteme ile ilgili ..