• 13-05-2013, 11:42:57
    #19
    Hayırlı olması dileğiyle konu kitlenebilir
  • 13-05-2013, 11:53:01
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Samim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olması dileğiyle konu kitlenebilir
    Hocam Dün söylemiştiniz Öğleden sonra konuşalım diye. Tam tersini yaptınız. Almak için fiyatta teklif ettik. Vallahi şaşırttınız bizi.
    Geçen Konuşmalar;
    [QUOTE=Samim]
    CityGuiDE adlı üyeden alıntı:
    Samim adlı üyeden alıntı:
    CityGuiDE adlı üyeden alıntı:
    Samim adlı üyeden alıntı:
    CityGuiDE adlı üyeden alıntı:
    Samim adlı üyeden alıntı:
    CityGuiDE adlı üyeden alıntı:
    Samim adlı üyeden alıntı:
    CityGuiDE adlı üyeden alıntı:
    Hocam son oluru ve bilgiler ellemi botlami ekleniliyor. Tesekkurler. Ciddi aliciyim.
    Suan bircok teklif var karar vermedim
    ister manuel yada botla eklenebiliyor.
    Hocam 140 olsun o zaman.
    Yarin konusalim
    Cebim 0531 ******* Bekliyorum yarin. Sizin
    yarın müsahit olunca konuşalım
    Tamam Hocam kacta olsun.
    YARIN ÖĞLEDEN SONRA UYGUNSA!!
    Olur Hocam satildi diyede yazabilirsiniz.
    SATIŞI YAPMADAN yazamıyorum kusura bakmayın iyi geceler
    Diye yazdınız. Tamam dediniz yarın konuşalım dediniz. Söze istinaden o kadarda mesaj attım.
  • 13-05-2013, 12:38:22
    #21
    [QUOTE=CityGuiDE;1067262746]Hocam Dün söylemiştiniz Öğleden sonra konuşalım diye. Tam tersini yaptınız. Almak için fiyatta teklif ettik. Vallahi şaşırttınız bizi.
    Geçen Konuşmalar;
    Samim adlı üyeden alıntı:

    Diye yazdınız. Tamam dediniz yarın konuşalım dediniz. Söze istinaden o kadarda mesaj attım.
    hocam bu arkadaş sizden önce teklif verdi ve ben size söyledim sizden başka teklif veren arkadaşlar var diye ama sonuçta alacak olan bir kişi yapacak birşey yok tekrardan kusura bakmayın.. umarım aradığınız domaini bulursunuz..
  • 13-05-2013, 13:01:04
    #22
    [QUOTE=Samim;1067262896]
    CityGuiDE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Dün söylemiştiniz Öğleden sonra konuşalım diye. Tam tersini yaptınız. Almak için fiyatta teklif ettik. Vallahi şaşırttınız bizi.
    Geçen Konuşmalar;


    hocam bu arkadaş sizden önce teklif verdi ve ben size söyledim sizden başka teklif veren arkadaşlar var diye ama sonuçta alacak olan bir kişi yapacak birşey yok tekrardan kusura bakmayın.. umarım aradığınız domaini bulursunuz..
    Hocam bana o zaman niye öğleden sonra konuşalım dediniz. Size mesaj atayım diye gece 2 ye kadarda uyumadım.
  • 13-05-2013, 13:04:32
    #23
    [QUOTE=CityGuiDE;1067263023]
    Samim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bana o zaman niye öğleden sonra konuşalım dediniz. Size mesaj atayım diye gece 2 ye kadarda uyumadım.
    Dün enson saat 02:00 de konuştuk sizinle dün akşam sizede söyledim zaten alsaydınız size verecektim.Uzatmaya gerek yok bence
  • 13-05-2013, 13:11:09
    #24
    [QUOTE=Samim;1067263039]
    CityGuiDE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Dün enson saat 02:00 de konuştuk sizinle dün akşam sizede söyledim zaten alsaydınız size verecektim.Uzatmaya gerek yok bence
    Hocam uzatmaya gerek yok değil diyorsunuzda "ALAYIM DEDİM HEMEN" bankadanda sabah yollayayım dedim.Daha başka site alış yöntemi varmı? denilecek yol varmı? sabahta mesaj attım.
  • 13-05-2013, 14:41:56
    #25
    Bu nasıl açık artırma ya. Teklif verdim ama cevap gelmedi. Ben daha da yükseltecektim...
  • 13-05-2013, 19:03:29
    #26
    KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl açık artırma ya. Teklif verdim ama cevap gelmedi. Ben daha da yükseltecektim...
    Aynen hocam .
  • 14-05-2013, 16:23:43
    #27
    KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl açık artırma ya. Teklif verdim ama cevap gelmedi. Ben daha da yükseltecektim...
    ne kadara sattı ki arkadaş. bende alacaktım
    pm istedim ama banada cevap gelmedi