[QUOTE=CityGuiDE;1067263023]
Hocam bana o zaman niye öğleden sonra konuşalım dediniz. Size mesaj atayım diye gece 2 ye kadarda uyumadım.
Dün enson saat 02:00 de konuştuk sizinle dün akşam sizede söyledim zaten alsaydınız size verecektim.Uzatmaya gerek yok bence